0

Ce trebuie să faceți în cazul în care zborul Ryanair v-a fost anulat

De curând, Ryanair a anunțat că va anula aproximativ 40-50 curse zilnic în următoarele 6 săptămâni. Astăzi, au fost publicate listele complete cu zborurile anulate – acestea pot fi accesate aici. Prin acest demers, compania dorește să îmbunătățească gradul de punctualitate a zborurilor, scăzut sub 80% în prima jumătate a lunii septembrie. Care sunt drepturile pasagerilor care au achiziționat bilete pentru aceste zboruri? Vi se vor returna banii pe bilete? Aveți dreptul la despăgubiri suplimentare? Aflați toate detaliile mai jos.

UPDATE – 28.09.2017

Ryanair a anunțat că va anula o serie de rute din perioada noiembrie 2017 – martie 2018. Regăsiți mai jos lista completă: 

  1. București – Palermo
  2. Chania – Atena
  3. Chania – Pafos
  4. Chania – Thessaloniki
  5. Cologne – Berlin (SXF)
  6. Edinburgh – Szczecin
  7. Glasgow – Las Palmas
  8. Hamburg – Edinburgh
  9. Hamburg – Katowice
  10. Hamburg – Oslo (TRF)
  11. Hamburg – Thessaloniki
  12. Hamburg – Veneția (TSF)
  13. Londra (LGW) – Belfast
  14. Londra (STN) – Edinburgh
  15. Londra (STN) – Glasgow
  16. Newcastle – Faro
  17. Newcastle – Gdansk
  18. Sofia – Castellon
  19. Sofia – Memmingen
  20. Sofia – Pisa
  21. Sofia – Stockholm (NYO)
  22. Sofia – Veneția (TSF)
  23. Thessaloniki – Bratislava
  24. Thessaloniki – Paris BVA
  25. Thesaloniki – Varșovia (WMI)
  26. Trapani – Baden Baden
  27. Trapani – Frankfurt (HHN)
  28. Trapani – Genoa
  29. Trapani – Cracovia
  30. Trapani – Parma
  31. Trapani – Roma FIU
  32. Trapani – Trieste
  33. Wroclaw – Varșovia
  34. Gdansk – Varșovia


Zborul a fost rezervat prin eSky
Zbor anulat: ce trebuie să fac?

În acest caz, nu aveți motive de îngrijorare. Dacă zborul vostru se numără printre cele anulate, consultanții eSky vă vor contacta imediat și vă vor ajuta să găsiți un zbor similar pe aceeași rută. Dacă zborul ales este operat tot de către compania aeriană Ryanair, atunci nu va fi nevoie să achitați niciun cost suplimentar, indiferent de diferența de preț. În cazul în care doriți să optați pentru altă companie aeriană, noi vom demara procesul de ramburs pentru biletele Ryanair, urmând apoi să rezervăm noile bilete. Dacă va exista o diferență între prețul inițial și cel al noului zbor, aceasta va trebui achitată. Puteți, de asemenea, să renunțați întru totul la zbor – decizia vă aparține. În acest caz, noi vom lua legătura cu compania aeriană Ryanair pentru a vă recupera suma plătită pe bilete.

În plus, în conformitate cu legislația UE, aveți dreptul la despăgubire pentru zborul anulat chiar dacă alegeți să zburați în noua perioadă propusă. Despăgubirea depinde de distanța pe care o parcurge avionul și se aplică în cazul în care anunțul anulării a fost făcut cu mai puțin de 14 zile înainte de data efectivă a zborului. Și în acest caz, consultanții eSky se vor ocupa de rezolvarea situației – odată ce procesul pentru obținerea despăgubirii este încheiat, banii vor fi returnați în contul vostru personal.

Mai jos, găsiți un tabel cu sumele estimative la care aveți dreptul, în funcție de lungimea rutei:

                                                          Zbor anulat
 Distanța      Despăgubire
Sub 1500 km      Până la 250 €
1500 – 3500 km     Până la 400 €
Peste 3500 km     Până la 600 €

 

Pentru orice nelămuriri, ne puteți contacta la numărul 031 100 50 50. Consultanții eSky sunt disponibili de luni până vineri, în intervalul 08.00 – 22.00, și în weekend, de la 10.00 la 18.00.

Am cumpărat singur biletele Ryanair

Chiar dacă ați cumpărat biletele Ryanair singuri, eSky vă poate ajuta și în acest caz. Banii pentru zborurile anulate pot fi recuperați prin contactarea companiei Ryanair. Dacă sunteți deja în vacanță, iar veștile anulării v-au luat prin surprindere, noi vă putem ajuta să ajungeți acasă – trebuie doar să ne contactați la numărul 031 100 50 50, iar noi vom face tot posibilul pentru a găsi cea mai bună alternativă. De asemenea, consultanții noștri vă pot ajuta și în cazul în care doriți să obțineți despăgubiri pentru zborul anulat, condițiile fiind aceleași ca și cele pentru clienții eSky, menționate mai sus.